ניתן להחליף פריט תוך 14 יום מקבלת המשלוח בצירוף החשבונית שהתקבלה במייל במעמד הקניה.

החלפות יתבצעו דרך שירות הלקוחות. החלפה תצא בטווח של 7 ימי עסקים מרגע האישור.

במידה שמדובר בהחלפה של פריט פגום/ טעות של החברה במשלוח- החלפה תתקבל עם שליח לבית הלקוח ללא עלות.

אם מדובר בהחלפה/ טעות של הלקוח- ההחלפה תגיע לסניף נבחר או לבית הלקוח בעלות משלוח של 30 ש״ח.

החזרות ניתן לבצע גם בחנויות הרשת, בתמורה לזיכוי לאשראי ממנו בוצעה ההזמנה. בתיאום עם מחלקת האונליין- ווטסאפ: 054-9188026

לא כל הדגמים זהים בסניפים ובאונליין, לכן לא תמיד תתאפשר החלפת מידה בסניפים.

במידה ולאחר ביצוע ההזמנה מתגלים חוסרים במלאי, ניצור קשר לגבי מוצר חלופי או זיכוי לאשראי.

לא ניתן להחזיר או להחליף פריט שהודפס עליו לוגו או סמל בית ספר (אלא אם הפריט הגיע פגום).

עפ"י הוראת משרד הבריאות, לא ניתן לבצע החלפה או החזרה של תחתונים וגרביים.